NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve Orta Doğu & Afrika Analitik Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan, “Hızlı tüketim ürünleri e-ticaret satışları ile offline satışları karşılaştırdığımızda birçok pazarda e-ticaret büyümesinin halen önde seyrettiğini gözlemliyoruz. Ancak bu iki kanalın geçmiş yıllardaki büyüme farkının kapandığını, hatta Çin ve Fransa gibi bazı gelişmiş pazarların e-ticaret büyümesinde geride kaldığını görüyoruz” diye konuştu.
Related Posts
Son 1 ayda kripto piyasa ortalamaları 6 katına çıktı
- Seher Alp
- 24 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Kripto paralardaki artış, en çok işlem gören Bitcoin'i olduğu gibi altcoin konumundaki kripto paraları de…
Jeopolitik riskler masada: Altın fiyatları hızla yükseliyor
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
ABD seçimlerinin ardından, son yıllaın en kötü haftalık performansını kaydeden altın, jeopolitik risklerin yeniden yatırımcıların…
ANTGİAD, İlçe Temsilcilikleriyle Büyüyor
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
ANTGİAD, Korkuteli, Kumluca ve Manavgat'ta temsilcilikler açarak yerel iş dünyasına katkıda bulunuyor.